ინდექსები
21
ნოემბერი
2021
21
ნოემბერი
2021
გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ მომხმარებელთა განწყობის ინდექსის 2021 წლის ოქტომბრის ანგარიში ხელმისაწვდომია მხოლოდ ინგლისურ ენაზე.
10
ნოემბერი
2024
მომხმარებელთა განწყობის ინდექსი მნიშვნელოვნად დაეცა. ზაფხულის შემდეგ კლების ტენდენცია გაგრძელდა და
27
ოქტომბერი
2024
ინდექსის ზრდა შენელდა. ზაფხულის განმავლობაში მომხმარებელთა განწყობის ინდექსი ცვალებადი ტენდენციით ხასიათდებოდა, ინდექსმა ყველაზე მაღალ ნიშნულს აგვისტოში მიაღწია, რის შემდეგაც სექტემბერში ისევ შემცირდა. ივნისის გამოკვეთილი ზრდის შემდეგ ივლისში ინდექსი მცირედით, -16.7 პუნქტიდან -18.5 პუნქტამდე დაეცა
29
ივლისი
2024
მაისის მკვეთრი კლების შემდეგ მომხმარებელთა განწყობის ინდექსი (CCI) ივნისში 10.6 ერთეულით გაიზარდა და მაისში არსებული -27.3 პუნქტიდან ივნისში -16.7 პუნქტი შეადგინა. გაიზარდა როგორც მიმდინარე მდგომარეობის (12 პუნქტით), ისე მოლოდინების (9 პუნქტით) ქვე-ინდექსიც.
08
ივლისი
2024
მომხმარებელთა განწყობა მკვეთრად დაეცა. აპრილში დაწყებული მომხმარებელთა განწყობის ინდექსის (CCI) კლების ტენდენცია მაისშიც გაგრძელდა. თვიურ ჭრილში ინდექსი 9.5 ერთეულით, -17.8 პუნქტიდან -27.3 პუნქტამდე შემცრიდა. კლება დაფიქსირდა CCI-ის ორივე ქვე-ინდექსში, თუმცა, უფრო თვალსაჩინო იყო მიმდინარე მდგომარეობის ინდექსის დინამიკა, რომელიც 13.4 პუნქტით დაეცა, როცა მოლოდინების ინდექსის შემთხვევაში კლება 5.5 პუნქტი იყო.
01
მაისი
2024
მომხმარებელთა განწყობა შემცირდა. მას შემდეგ, რაც მომხმარებელთა განწყობის ინდექსი 2024 წლის მარტში გაიზარდა, აპრილში ზრდის ტენდენცია შეიცვალა და ინდექსი 4 პუნქტით, -13.8-დან (მარტი) -17.8 პუნქტამდე (აპრილი) დაეცა. შემცირდა როგორც მიმდინარე მდგომარეობის, ისე მოლოდინების ქვე-ინდექსი.