შეავსე ფორმა
Logo

კვლევითი ანგარიშები

ფილტრაცია:
დონორები
  • ევროპის ფონდი
  • გლობალური განვითარების ქსელი - GDN
  • აღმოსავლეთ-დასავლეთის მართვის ინსტიტუტი - EWMI
  • სოციალური და ეკონომიკური კვლევების ცენტრი - CASE
  • საქართველოს ახალგაზრდა ენერგეტიკოსთა ასოციაცია - AYPEG
  • Ecorys
  • ეკონომიკური აღმავლობის ინიციატივა - EPI
  • შეერთებული შტატების საერთაშორისო განვითარების სააგენტო - USAID
  • იუნისეფი
  • საჯარო პოლიტიკის, ადვოკატირებისა და სამოქალაქო საზოგადოების განვითარება საქართველოში - G-PAC
  • აზიის განვითარების ბანკი - ADB
  • გერმანიის საერთაშორისო თანამშრომლობის საზოგადოება - GIZ
  • Management System International - MSI
  • შვეიცარიის განვითარებისა და თანამშრომლობის სააგენტო - SDC
  • CARE International
  • მსოფლიო ბანკი
  • Deloitte
  • Heifer International
  • გაეროს მოსახლეობის ფონდი - UNFPA
  • გერმანელ ეკონომისტთა გუნდი საქართველო - GET
  • ეკონომიკური თანამშრომლობისა და განვითარების ორგანიზაცია - OECD
  • კარგი მმართველობის ფონდი - GGF
  • Pricewaterhousecoopers - PwC
  • USAID მმართველობა განვითარებისთვის
  • ოქსფამი
  • გაეროს განვითარების პროგრამა - UNDP
  • თიბისი ბანკი
  • ღია საზოგადოების ფონდი - OSGF
  • HEKS/EPER
  • საბაზრო შესაძლებლობები საარსებო პირობების გასაუმჯობესებლად კახეთში - MOLI
  • IHK for Munich and Upper Bavaria
  • სასოფლო-სამეურნეო კოოპერატივების განვითარების სააგენტოს შესაძლებლობების გაზრდა - ENPARD
  • Evoluxer S.L.
  • მიგრაციის პოლიტიკის განვითარების საერთაშორისო ცენტრი - ICMPD
  • ათასწლეულის გამოწვევის ფონდი საქართველო - MCA საქართველო
  • კანონის უზენაესობის მხარდაჭერა საქართველოში - PROLoG
  • ელკანა
  • კარგი მმართველობის ინიციატივა საქართველოში - GGI
  • სოფლის მეურნეობის განვითარების საერთაშორისო ფონდი - IFAD
  • კავკასიის რეგიონული გარემოსდაცვითი ცენტრი
  • Land O'Lake
  • აშშ-ის სოფლის მეურნეობის დეპარტამენტი - USDA
  • გაეროს სურსათისა და სოფლის მეურნეობის ორგანიზაცია - FAO
  • ევროპის რეკონსტრუქციისა და განვითარების - EBRD
  • CAREC-ის ინსტიტუტი
  • გაეროს ქალთა ორგანიზაცია
  • Development Alternatives Incorporated - DAI
  • USAID-ის ეკონომიკური უსაფრთხოების პროგრამა
  • საქართველოს ეროვნული ბანკი
  • საქართველოს სტატისტიკის ეროვნული სამსახური - საქსტატი
  • გაეროს ინდუსტრიული განვითარების ორგანიზაცია - UNIDO
  • საერთაშორისო რესპუბლიკური ინსტიტუტი - IRI
  • შრომის საერთაშორისო ორგანიზაცია - ILO
  • ევროკავშირი
  • შვედეთი
თემატიკა
  • მაკროეკონომიკური პოლიტიკა
  • სოფლის მეურნეობა და სოფლის განვითარება
  • ენერგეტიკა და გარემოს დაცვა
  • ინკლუზიური ზრდა
  • კერძო სექტორი და კონკურენტუნარიანობა
  • გენდერი
  • მმართველობა
  • მწვანე და მდგრადი განვითარება
  • მედია და დემოკრატია
  • Covid19
  • რეგიონული
ავტორი
  • სოფიო მკერვალიძე
  • თინათინ ანდღულაძე
  • სალომე სოლომნიშვილი
  • თორნიკე სურგულაძე
  • გიორგი შავრეშიანი
  • თათია ხიდაშელი
  • ანა ტერაშვილი
  • ელენე ცხომელიძე
  • მარიამ ლორთქიფანიძე
  • ნინო სარიშვილი
  • არჩილ ჩაფიჩაძე
  • პროფესორი სტეფან ფონ კრამონ-ტაუბადელი
  • პროფესორი დევიდ ტარი
  • სერგო გადელია
  • მერი ჯულაყიძე
  • გივი მელქაძე
  • გიორგი მექერიშვილი
  • გიორგი ქელბაქიანი
  • გიორგი ცუცქირიძე
  • რობიზონ ხუბულაშვილი
  • ია ვარდიშვილი
  • ადამ პელილო
  • საბა დევდარიანი
  • ნინო მოსიაშვილი
  • ნიკოლოზ ფხაკაძე
  • მაია გრიგოლია
  • ლაშა ლანჩავა
  • ნინო დოღონაძე
  • ზურაბ აბრამიშვილი
  • მარიამ ზალდასტანიშვილი
  • ირაკლი გალდავა
  • ფლორიან ბირმანი
  • ირაკლი შალიკაშვილი
  • ოლგა აჟგიბეცევა
  • ფატიმა მამარდაშვილი
  • ერიკ ლივნი
  • ნინო კაკულია
  • დავით ჟორჟოლიანი
  • ირაკლი ბარბაქაძე
  • ლაურა მანუკიანი
  • სოფიკო სხირტლაძე
  • ირაკლი კოჭლამაზაშვილი
  • ლევან ფავლენიშვილი
  • რატი ფორჩხიძე
  • რობერტ ჩაიძე
  • ლაშა ლაბაძე
  • კარინ ტოროსიანი
  • ლევან თევდორაძე
  • მარიამ კაცაძე
  • ანა ბურდული
  • დავით კეშელავა
  • გიორგი მჟავანაძე
  • ელენე სეთურიძე
  • თამთა მარიდაშვილი
  • მარიამ წულუკიძე
  • ერეკლე შუბითიძე
  • გურამ ლობჟანიძე
  • მარიამ ლობჯანიძე
  • მარიამ ჩაჩავა
  • მაკა ჭითანავა
  • სალომე დეისაძე
  • ია კაცია
  • სალომე გელაშვილი
  • თამარ სულუხია
  • ნორბერტო პინიატი
  • გიორგი პაპავა
  • იაროსლავა ბაბიჩი
-დან
- მდე
გადახდისუუნარობის რეფორმის შეფასება
01 ნოემბერი 2023

გადახდისუუნარობის მიმდინარე რეფორმამდე საქართველოს საკანონმდებლო ჩარჩო, რომელიც არეგულირებს გადახდისუუნარობის საქმის წარმოებას, მკვეთრად განსხვავდებოდა საერთაშორისო სტანდარტებისგან და ვერ აკმაყოფილებდა ვერც კრედიტორთა და ვერც მოვალეთა საჭიროებებს. იგი არ აძლევდა სტიმულს გადახდისუუნარო სუბიექტებს, რომ აერჩიათ რეაბილიტაცია, როგორც კომპანიის ფინანსური სირთულეების გადაჭრის ოპტიმალური სტრატეგია.

ევროპული მომავალი და შენი მოსალოდნელი კეთილდღეობა
19 აპრილი 2023

საქართველოს კონსტიტუციის თანახმად, ქვეყნის უმთავრესი სტრატეგიული ამოცანა ევროკავშირის წევრობაა. ამ ამოცანას იზიარებს და გულშემატკივრობს ქვეყნის მოსახლეობის მნიშვნელოვანი უმრავლესობა. ევროპული მომავალი არამარტო ქვეყნის ისტორიული მრავალსაუკუნოვანი სტრატეგიული არჩევანი, არამედ ქვეყნის მოსახლეობის კეთილდღეობის იმედი და მომავალი თაობების უკეთესი მომავლის პერსპექტივაა.

გადახდისუუნარობის რეფორმის შეფასებითი ანგარიში
06 თებერვალი 2023

გადახდისუუნარობის მიმდინარე რეფორმამდე, საქართველოს საკანონმდებლო ბაზა, რომელიც არეგულირებს გადახდისუუნარობის საქმის წარმოებას, არ აკმაყოფილებდა საერთაშორისო სტანდარტებს - ის არ აკმაყოფილებდა არც კრედიტორების და არც მოვალეების საჭიროებებს და არ აძლევდა სტიმულს გადახდისუუნარო კომპანიებს, რომ აერჩიათ რეაბილიტაცია, როგორც ფინანსური სირთულეების გადაჭრის ოპტიმალური სტრატეგია.

საჯარო-კერძო დიალოგი წყლის რესურსების მართვის რეფორმის შესახებ
20 აპრილი 2022

კანონპროექტი „წყლის რესურსების მართვის შესახებ“ მიღებისთანავე ჩაანაცვლებს არსებულს, „საქართველოს კანონს წყლის შესახებ“ (რომელიც ძალაშია 1997 წლიდან) და გახდება წყლის რესურსების მართვის ახალი ჩარჩო დოკუმენტი. კანონპროექტით განსაზღვრულია სააუზო მართვის სისტემის ჩამოყალიბება და წყლის მოხმარების ეკონომიკური ინსტრუმენტების შემოღება.

სექტორების და ღირებულებათა ჯაჭვების ანალიტიკა – მეხუთე ანგარიში
01 მარტი 2022

გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ სექტორების და ღირებულებათა ჯაჭვების ანალიტიკის მეხუთე ანგარიში ხელმისაწვდომია მხოლოდ ინგლისურ ენაზე.

გადახდისუუნარობის რეფორმის პროგრესის შეფასება
01 თებერვალი 2022

გადახდისუუნარობის მიმდინარე რეფორმამდე გადახდისუუნარობის საკანონმდებლო ჩარჩო საქართველოში მკვეთრად განსხვავდებოდა საერთაშორისო სტანდარტებისგან – ის ვერ აკმაყოფილებდა ვერც მოვალეთა და ვერც კრედიტორთა ინტერესებს და გადახდისუუნარო სუბიექტებისთვის არ ქმნიდა რეაბილიტაციის, როგორც ფინანსური პრობლემების დაძლევის ოპტიმალური სტრატეგიის არჩევის სტიმულებს.

შეავსე ფორმა