შეავსე ფორმა
Logo

პოლიტიკის დოკუმენტები

ფილტრაცია:
დონორები
  • შვეიცარიის განვითარებისა და თანამშრომლობის სააგენტო - SDC
  • CARE International
  • გერმანელ ეკონომისტთა გუნდი საქართველო - GET
  • ოქსფამი
  • გაეროს განვითარების პროგრამა - UNDP
  • გაეროს ქალთა ორგანიზაცია
  • USAID-ის ეკონომიკური უსაფრთხოების პროგრამა
  • ევროკავშირი
  • FREE Network
  • შვედეთი
თემატიკა
  • მაკროეკონომიკური პოლიტიკა
  • სოფლის მეურნეობა და სოფლის განვითარება
  • ენერგეტიკა და გარემოს დაცვა
  • ინკლუზიური ზრდა
  • კერძო სექტორი და კონკურენტუნარიანობა
  • გენდერი
  • მმართველობა
  • მწვანე და მდგრადი განვითარება
  • მედია და დემოკრატია
  • Covid19
  • რეგიონული
ავტორი
  • თამარ ბლიაძე
  • ლაშა ჭოჭუა
  • გიორგი ფირიაშვილი
  • დაჩი მუჯირიშვილი
  • ნიკა წერეთელი
  • სალომე სოლომნიშვილი
  • გიორგი ნებულიშვილი
  • თორნიკე სურგულაძე
  • გიორგი შავრეშიანი
  • თათია ხიდაშელი
  • მარიამ ლორთქიფანიძე
  • ნინო სარიშვილი
  • არჩილ ჩაფიჩაძე
  • პროფესორი სტეფან ფონ კრამონ-ტაუბადელი
  • სერგო გადელია
  • მერი ჯულაყიძე
  • გიორგი ქელბაქიანი
  • გიორგი ცუცქირიძე
  • ადამ პელილო
  • ფლორიან ბირმანი
  • ოლგა აჟგიბეცევა
  • ფატიმა მამარდაშვილი
  • ერიკ ლივნი
  • ნინო კაკულია
  • ირაკლი კოჭლამაზაშვილი
  • ლევან ფავლენიშვილი
  • რობერტ ჩაიძე
  • ლევან თევდორაძე
  • მარიამ კაცაძე
  • ანა ბურდული
  • დავით კეშელავა
  • გიორგი მჟავანაძე
  • ელენე სეთურიძე
  • მარიამ წულუკიძე
  • ერეკლე შუბითიძე
  • გურამ ლობჟანიძე
  • მარიამ ლობჯანიძე
  • მარიამ ჩაჩავა
  • მაკა ჭითანავა
  • სალომე დეისაძე
  • ია კაცია
  • სალომე გელაშვილი
  • ნორბერტო პინიატი
  • გიორგი პაპავა
  • იაროსლავა ბაბიჩი
-დან
- მდე
საკმარისია თუ არა საქართველოს არსებული საერთაშორისო რეზერვები იმისათვის, რომ არსებულ პოლიტიკურ გაურკვევლობას გაუძლოს?
17 იანვარი 2025

ეს პუბლიკაცია მოიცავს უცხოურ ვალუტაში საქართველოს მთლიან საერთაშორისო რეზერვებთან დაკავშირებული მოვლენების მიმოხილვას, წარმოდგენილია მოსაზრებები რეზერვების ადეკვატურობის ზოგიერთ ასპექტთან დაკავშირებით. მიმოვიხილავთ მოსაზრებებს მზარდი პოლიტიკური გაურკვევლობის ფარგლებში ცენტრალური ბანკის უსაფრთხოების უზრუნველყოფასთანს დაკავშირებულ პრინციპებზეც. აღმოჩნდა, რომ, სავარაუდოდ, არსებული საერთაშორისო რეზერვები არ არის საკმარისი ხანგრძლივი პოლიტიკური გაურკვევლობით განპირობებულ გამოწვევებთან გასამკლავებლად.

რა ზეგავლენას ახდენს საქართველოში არსებული პოლიტიკური კრიზისი ბიზნეს გარემოზე
14 იანვარი 2025

26 ოქტომბრის საპარლამენტო არჩევნებთან დაკავშირებულ პოლიტიკურ და სოციალურ კრიზისს მნიშვნელოვანი ზეგავლენა აქვს საქართველოს ბიზნეს-გარემოზე. ხანგრძლივი პოლარიზაცია, სახელმწიფოს მხრიდან დემონსტრანტების მიმართ ძალადობა და ევროკავშირში გაწევრიანების შესახებ მოლაპარაკებების შეწყვეტა უარყოფითად აისახება ქვეყნის ეკონომიკურ კლიმატზე რამდენიმე მიმართულებით. კრიზისი გასცდა პარტიული პოლიტიკის საზღვრებს, რამაც ქვეყანა გარდაუვალი სოციალურ-ეკონომიკური საფრთხის წინაშე დააყენა.

2024 წლის ეკონომიკის შემაჯამებელი მიმოხილვა: ეკონომიკას, დემოკრატიასა და მმართველობას შორის წაშლილი ზღვარი...
16 დეკემბერი 2024

საპენსიო სისტემის შემოთავაზებული ცვლილებები რისკის წინაშე აყენებს საპენსიო ფონდის 1,5 მილიონ მონაწილეს
10 ივნისი 2024

ბოლო წლებში სქართველომ მნიშვნელოვანი უკუსვლა განიცადა ეკონომიკური მმართველობის მიმართულებით. უცხოური გავლენის გამჭვირვალობის შესახებ არადემოკრატიული კანონის (ე.წ. აგენტების კანონის) გარდა, დაინტერესებული მხარეების, ექსპერტებისა და საზოგადოების ყურადღება მმართველი პარტიისა და საპარლამენტო უმრავლესობის მიერ ინიცირებულმა რამდენიმე კანონპროექტმა და კანონში შეტანილმა ცვლილებამ მიიპყრო.

საქართველოს საგადასახადო კოდექსი და ოფშორული ქვეყნები
30 მაისი 2024

საქართველოს საგადასახადო კოდექსში შეტანილმა ცვლილებამ, რომელიც „ოფშორების კანონის“ სახელითაა ცნობილი, სერიოზული შეშფოთება გამოიწვია საქართველოს ფინანსური სისტემის სანდოობასთან დაკავშირებით. ამ პოლიტიკის დოკუმენტში მიმოვიხილავთ, რა შედეგებს მოიტანს ეს ცვლილებები მომავალში საქართველოში მომხდარი ბოლოდროინდელი პოლიტიკური და საკანონმდებლო ცვლილებების კონტექსტში, რომლებმაც ფულის გათეთრებისა და სანქციებისათვის თავის არიდების შესაძლებლობის შესახებ საფუძვლიანი შეშფოთება გამოიწვია.

რატომ ამბობს საქართველოს ეროვნული ბანკი უარს დოლარზე ოქროს სასარგებლოდ?
07 მაისი 2024

საქართველოს ეროვნულმა ბანკმა (სებ) ცოტა ხნის წინ 500 მილიონ აშშ დოლარად 7 ტონა მაღალი ხარისხის მონეტარული ოქრო შეიძინა, რაც ეროვნული ბანკის მთლიანი რეზერვების დაახლოებით 11%-ს შეადგენს. ეს იყო პირველი შემთხვევა დამოუკიდებელი საქართველოს ისტორიაში, როდესაც საქართველოს სავალუტო რეზერვებს ოქრო დაემატა.

შეავსე ფორმა