კვლევითი ანგარიშები
- ევროპის ფონდი
- გლობალური განვითარების ქსელი - GDN
- აღმოსავლეთ-დასავლეთის მართვის ინსტიტუტი - EWMI
- სოციალური და ეკონომიკური კვლევების ცენტრი - CASE
- საქართველოს ახალგაზრდა ენერგეტიკოსთა ასოციაცია - AYPEG
- Ecorys
- ეკონომიკური აღმავლობის ინიციატივა - EPI
- შეერთებული შტატების საერთაშორისო განვითარების სააგენტო - USAID
- იუნისეფი
- საჯარო პოლიტიკის, ადვოკატირებისა და სამოქალაქო საზოგადოების განვითარება საქართველოში - G-PAC
- აზიის განვითარების ბანკი - ADB
- გერმანიის საერთაშორისო თანამშრომლობის საზოგადოება - GIZ
- Management System International - MSI
- შვეიცარიის განვითარებისა და თანამშრომლობის სააგენტო - SDC
- CARE International
- მსოფლიო ბანკი
- Deloitte
- Heifer International
- გაეროს მოსახლეობის ფონდი - UNFPA
- გერმანელ ეკონომისტთა გუნდი საქართველო - GET
- ეკონომიკური თანამშრომლობისა და განვითარების ორგანიზაცია - OECD
- კარგი მმართველობის ფონდი - GGF
- Pricewaterhousecoopers - PwC
- USAID მმართველობა განვითარებისთვის
- ოქსფამი
- გაეროს განვითარების პროგრამა - UNDP
- თიბისი ბანკი
- ღია საზოგადოების ფონდი - OSGF
- HEKS/EPER
- საბაზრო შესაძლებლობები საარსებო პირობების გასაუმჯობესებლად კახეთში - MOLI
- IHK for Munich and Upper Bavaria
- სასოფლო-სამეურნეო კოოპერატივების განვითარების სააგენტოს შესაძლებლობების გაზრდა - ENPARD
- Evoluxer S.L.
- მიგრაციის პოლიტიკის განვითარების საერთაშორისო ცენტრი - ICMPD
- ათასწლეულის გამოწვევის ფონდი საქართველო - MCA საქართველო
- კანონის უზენაესობის მხარდაჭერა საქართველოში - PROLoG
- ელკანა
- კარგი მმართველობის ინიციატივა საქართველოში - GGI
- სოფლის მეურნეობის განვითარების საერთაშორისო ფონდი - IFAD
- კავკასიის რეგიონული გარემოსდაცვითი ცენტრი
- Land O'Lake
- აშშ-ის სოფლის მეურნეობის დეპარტამენტი - USDA
- გაეროს სურსათისა და სოფლის მეურნეობის ორგანიზაცია - FAO
- ევროპის რეკონსტრუქციისა და განვითარების - EBRD
- CAREC-ის ინსტიტუტი
- გაეროს ქალთა ორგანიზაცია
- Development Alternatives Incorporated - DAI
- USAID-ის ეკონომიკური უსაფრთხოების პროგრამა
- საქართველოს ეროვნული ბანკი
- საქართველოს სტატისტიკის ეროვნული სამსახური - საქსტატი
- გაეროს ინდუსტრიული განვითარების ორგანიზაცია - UNIDO
- საერთაშორისო რესპუბლიკური ინსტიტუტი - IRI
- შრომის საერთაშორისო ორგანიზაცია - ILO
- ევროკავშირი
- შვედეთი
- მაკროეკონომიკური პოლიტიკა
- სოფლის მეურნეობა და სოფლის განვითარება
- ენერგეტიკა და გარემოს დაცვა
- ინკლუზიური ზრდა
- კერძო სექტორი და კონკურენტუნარიანობა
- გენდერი
- მმართველობა
- მწვანე და მდგრადი განვითარება
- მედია და დემოკრატია
- Covid19
- რეგიონული
პროფესიული განათლების ხელშეწყობის პროგრამის მიზანია დევნილთა და ეკომიგრანტთა სოციალურ-ეკონომიკური ინტეგრაციის ხელშეწყობა და მათი საარსებო მდგომარეობის გაუმჯობესება დასაქმების პერსპექტივის შექმნის გზით. ამ მიზნის მიღწევა შეიძლება დევნილთა და ეკომიგრანტთა პროფესიული განათლების ხელშეწყობით, რათა გაიზარდოს მათი კონკურენტუნარიანობა შრომის ბაზარზე.
საქართველოს კონვენცია ჯერ არ აქვს რატიფიცირებული და მისი კანონმდებლობა არ შეიცავს საოჯახო პასუხისმგებლობის მქონე დასაქმებულის განსაზღვრებას. თუმცა, ტერმინი ნაწილობრივ გამოიყენება როგორც კერძო, ისე საჯარო სექტორის თანამშრომლებისთვის. საოჯახო პასუხისმგებლობის ქონა არის მნიშვნელოვანი ფაქტორი, რომელიც გავლენას ახდენს სამუშაო ასაკის მქონე პირის მახასიათებლებზე შრომის ბაზარზე.
საქართველოში თანაბარი ანაზღაურების მიმოხილვისა და ანგარიშგების (EPRR) მეთოდოლოგიის დანერგვის მოდელების გენდერული ზეგავლენის შეფასება (GIA) განხორციელდა ISET-ის კვლევითი ინსტიტუტის მიერ გაეროს ქალთა ორგანიზაციასთან თანამშრომლობით პროექტის ფარგლებში — „რეგულირების ზეგავლენის შეფასება და გენდერული ზეგავლენის შეფასება ქალთა ეკონომიკური გაძლიერებისათვის საქართველოში”.
გენდერული ზეგავლენის შეფასება (GIA) არის თანასწორობის ინსტრუმენტი, რომელიც ეხმარება სხვადასხვა პოლიტიკის, პროგრამისა და მომსახურების გენდერული ზეგავლენის შეფასებას. GIA უზრუნველყოფს ტექნიკურ ცოდნას, იმისათვის რომ გააძლიეროს საჯარო სექტორის, კვლევითი (ე.წ. think tanks) და საერთაშორისო განვითარების ორგანიზაციები, რათა მათ შეეძლოთ როგორც გენდერზე მორგებული, ასევე სამართლიანი პროგრამების შექმნა.
ILO-ის მიერ შემუშავებული დედობის დაცვის კონვენცია, 2000 (ნ. C183) ხელს უწყობს „სამუშაო ძალაში ყველა ქალის თანაბარ მონაწილეობას და დედათა და ბავშვთა ჯანმრთელობისა და უსაფრთხოების დაცვას“. კონვენცია იმ მინიმალურ სტანდარტებს ადგენს, რომელთა დანერგვაც საჭიროა ორსული ქალებისა და დასაქმებული დედების ადეკვატურად დასაცავად შრომის ბაზარზე. ამ დროისათვის კონვენცია ILO-ის 38 წევრ ქვეყანაშია რატიფიცირებული, რომელთა რიცხვში საქართველო ჯერ არ შედის.
შრომის საერთაშორისო ორგანიზაციის (ILO) კონვენცია ოჯახში დასაქმებულების შესახებ (189) მიზნად ისახავს, ყველასათვის ღირსეული შრომის უზრუნველყოფასა და ოჯახში დასაქმებულთა ფუნდამენტური უფლებების დაცვას. ოჯახში დასაქმებულთა წვლილი მნიშვნელოვანია ეკონომიკაში, რადგან ისინი კრიტიკული მნიშვნელობის სერვისებს სთავაზობენ შინამეურნეობებს, საშუალებას აძლევენ მათ წევრებს, სახლის გარეთ იმუშაონ, ჩაერთონ როგორც შრომის ბაზარზე, ასევე საგანმანათლებლო და სოციალურ აქტივობებში.